>

Cara Disable Highlight Pada Blogspot Html



BEST SELLING !!!!
★★OPA Snow Slimming Foam - KOREA FORMULA ★★
MUDAHNYA NAK KURUS!
dengan tambahan 3X L-Carnitine! Bertindak balas dengan polipeptida dan Kopi Ekstrak Bean, untuk keberkesanan pengurusan badan yang tiada tandingan !

OPA SNOW bukan krim atau gel, tapi dalam bentuk Mousse! 10 kali lebih mudah menyerap ke bawah lapisan kulit, berkesan membakar lemak badan terkumpul dalam hanya 15 minit! Rasai penyerapan serta merta tanpa sebarang kesan sampingan yang merosakkan kulit.
================
105ml/botol
================
Pakej 4in1 badan: Pengurusan badan dengan cara yang sihat, membentuk badan ideal, Anti-kedut dan Kunci Kelembapan Kulit.
OPA SNOW menyelesaikan masalah kulit yang berlemak di kawasan terdedah, kulit kendor longgar, selulit dan keadaan kulit yang kering.

Dua kali ganda pembakaran lemak yang lebih berkesan berbanding dengan terapi kecantikan kulit.
✔ Menangani masalah kulit menggelebar di bahagian lengan untuk mendapatkan lengan yang lebih cantik.
✔ membantu membuang lemak perut tambahan untuk menghasilkan hasil yang baru, licin dan rata serta membantu anda untuk mendapatkan pinggang langsing kecil.
✔ Pertempuran lemak badan di bahagian pinggang menghasilkan bentuk yang menarik, ramping dan menawan.
✔ Sasaran OPA SNOW untuk sepasang kaki seakan model yang bertujuan untuk semua skirt dan seluar untuk memikat kedudukan dan kecantikan.

Proses tindakbalas yg menarik

Hari ke-7
Mengalami sensasi di bahagian bawah abdomen, Rasa kehangatan di kawasan yang mempunyai lemak badan yang berlebihan, Hari berlalu dengan usus licin, Notis Abdomen lebih rendah menjadi mendatar, Loose anggaran 8 pound dengan pemakaian yang konsisten.

Hari ke-15
Nikmati perubahan pada pinggang dan berat badan, lemak Lesser sekitar paha, sihat dan dinding usus santai. Kehilangan kira-kira £ 20 dengan mudah sementara mendapat manfaat kebesaran kulit licin dan lembap!

Hari ke-21
Penggunaan berterusan selama 21 hari mengurangkan lemak di bahagian ketiak , Perhatikan lemak berkurangan sekitar pinggang, perut, merubah personaliti yang baru.

60 hari
Sebuah badan yang baru dilahirkan semula, pinggang Slim, Bawah Curvy, Menyedari mempesonakan bentuk badan dengan kulit cerah licin, jumlah penghapusan lemak badan yang tidak diingini tanpa pemulihan!
KEHEBATAN OPA SNOW:

A) Teknologi Korea yang dipercayai
- direka oleh lebih daripada 30 pakar-pakar dari Seoul International Research Pelangsingan, menjalani penyelidikan meluas 4 tahun untuk mencipta karya akhir ini. OPA SNOW adalah produk revolusi menghasilkan keberkesanan badan yang tinggi dan semulajadi serta selamat untuk digunakan, terbukti dengan hasil menakjubkan dengan kehilangan lemak yang luar biasa.

B) Beribu-ribu Eksperimen, Beribu-ribu memuji
- OPA SNOW telah terbukti berkesan oleh beribu sukarelawan dan pengguna melalui pencapaian yang cemerlang 97.53% kadar kejayaan.

C) Produk Pelangsingan khusus untuk warga Asia
- OPA SNOW dikaji dan dibangunkan berdasarkan diet Asia, gaya hidup, dan kedudukan fisiologi, hanya menggunakan ekstrak tumbuhan semula jadi dengan standard kualiti yang tinggi. Ia tidak menghasilkan kesan sampingan seperti anoreksia, pening dan muntah-muntah. produk pelangsingan terpuji layak untuk pengguna Asia yang alami masalah obesiti!

Cara penggunaan OPA SNOW SLIMMING FOAM dalam 3 Langkah Menarik:

★Kejutan -> Dingin -> Haba.
 - Goncang botol selama 30 saat sebelum digunakan.
- Sembur pada bahagian badan yang ingin dirawat. Ratakan mousse.
- Buat sedikit urutan 1-2 minit sehingga mousse meresap.
- Lakukan setiap kali selepas mandi dan sebelum tidur 2x sehari.
- Bersedia merasai keajaiban OPA SNOW dalam beberapa minggu akan datang!

★Rasailah penyerapan serta merta ke dalam kulit dan seterusnya menganjalkan kulit dengan bahan-bahan semula jadi;
★Ekstrak Biji Oren akan akan menghapuskan kulit oren degil terutama di bahagian punggung dan paha;
★penambahan kepekatan tinggi Asid Hyaluronic untuk menjadikan kulit lebih lempap secara semulajadi.
★Nikmatilah formula/bahan semulajadi yang dapat bertindak balas secara aktif membentuk bentuk badan serta alami dengan kulit anda!

KANDUNGAN OPA SNOW:

Mengandungi bahan-bahan semulajadi yang bertindakbalas secara aktif, gabungan ekstrak tumbuhan terbaik yang menyumbang dengan ketara dalam proses detoksifikasi badan dan sudah tentu, pada masa yang sama juga membakar lemak dan meningkatkan keanjalan kulit.

Kopi Hijau: Mengawal metabolisme kulit dan mengeluarkan cecair badan tambahan bagi mencantikkan tekstur kulit dan memerangi kulit tidak sekata.
Minyak Jojoba: Melembapkan kulit dan mengurangi tanda2 penuaan.
Ekstrak Halia: Pantas meningkatkan metabolisme badan dan kulit.
Ekstrak Daun Imatinib: Melancarkan peredaran darah dan meningkatkan metabolisme.
Ekstrak Biji Oren: Membantu menghapuskan selulit terutama di bahagian punggung dan paha
Asid Hyaluronic: Melindungi dan menjadikan kulit lebih lembap dan anjal secara semulajadi

OPA SNOW menggunakan Bahan Anti-Lemak

1. Lipocare
OPA SNOW juga terdiri daripada Bupleurum Chineses, Koenzim A dan kafein yang membantu dalam memulakan dan melaksanakan proses kelangsingan tubuh badan. Ia menembusi jauh ke dalam sistem badan dan memulakan proses pembakaran lemak, memakai terhenti untuk pengumpulan lemak lagi dan kulit jeruk syarat.> Memusnahkan kulit kusam Pembentukan kulit kusam sering membawa kepada kulit kendor dan longgar terutama di bahagian pinggang, perut, punggung, paha dan lain-lain kawasan yang cenderung kepada lemak. OPA SNOW bertujuan untuk melatihan dalaman badan dan meningkatkan metabolisme untuk memusnahkan pembentukan lemak dan kulit kusam. Peningkatan metabolisme memperkenalkan pembakaran lemak cepat, mogok lemak terkumpul, berkurangan daripada kulit kusam, curahan keluar toksin, menyelesaikan masalah sembelit, yang membawa kepada sistem badan yang lebih sihat. Mencapai sebuah badan yang merasakan lima tahun lebih muda dengan kulit yang sihat lebih cerah penuh dengan seri dan keanjalan!

2. Unislim
Unislim adalah gabungan kopi Arabica dan daun Ekstrak Daun Imatinib kedua-duanya dengan hidrofilik yang baik dalam alam semula jadi, ia berfungsi terutamanya sebagai penghalang untuk menghalang asid lemak daripada menyerap ke dalam sel-sel badan dan meningkatkan kadar penyerapan produk ke dalam sistem badan kita.

3. Lipore ductyl
Lipore ductyl adalah satu formula yang melawan selulit dan menghalang kematangan sel lemak. Ia adalah molekul khusus yang adalah peptida sintetik mengandungi tiga sisa-sisa asid amino. OPA SNOW berkesan meningkatkan peredaran mikro, meningkatkan tona kulit tidak sekata, di samping mengurangkan lipid air dan menghasilkan mantap, otot manis.

5 minit = 1000 meter berjalan

OPA SNOW meningkatkan latihan dalaman dan metabolisme menggabungkan bahan-bahan yang berkualiti seperti kopi arabika dan ekstrak daun Imatinib. Semburan OPA SNOW di kawasan-kawasan berkenaan, urut sedikit dan mengelak bahan-bahan ke dalam kulit untuk melepaskan busters lemak ke dalam sistem badan. Menambah dengan mengambil berjalan-jalan semata-mata untuk lima minit adalah serupa dengan tanpa henti menjalankan dua jam, di mana lemak degil yang dipecahkan dalam kadar yang pesat!
 SIAPA YANG BOLEH MENGGUNAKAN OPA SNOW?

- Mereka yang sudah cuba pelbagai supplement dan krim/losyen kurus tapi semuanya sia-sia.
- Mereka yang tidak suka bersenam dan berdiet, tetapi mahu menghilangan lemak dengan mudah.
- Mereka yang meragui produk menguruskan badan dan mahukan konsep yang lebih sihat.
- Mereka yang sentiasa sibuk dengan kerjaya. OPA SNOW boleh membakar lemak dengan mudah walaupun dengan memakai pakaian yang bergaya, boleh dibawa ke mana sahaja dan hasilnya anda akan mendapat bentuk badan yang langsing dan menawan!
- Mereka yang mempunyai berat badan berlebihan akibat tekanan kerja, gaya hidup yang tidak sihat, makan berlebihan serta berpenyakit (yang menghalang pengambilan suppliment kurus lain seperti sakit jantung, darah tinggi dan diabetes)
- Ibu dalam pantang selepas melahirkan anak. OPA SNOW akan menghilangkan selulit atau kesan kulit kendur/regangan serta menghilangkan lebihan lemak yang tidak diingini.
- Mereka yamg alami pertambahan berat badan apabila usia meningkat (30-40 tahun), disebabkan penurunan kadar metabolisma yang ketara. Kepada mereka yang mempunyai kesedaran yang tinggi, OPA SNOW boleh membantu membakar lemak di bahagian tertentu seterusnya dapat menjaga kesihatan yang baik.


NAK CUBA?
JOM ORDER SEKARANG..

HARGA

1 BOTOL = RM90(S), RM95(S/S)
BELI 2 PERCUMA 1 (3 BOTOL) = RM180(S), RM185(S/S)
105ml/botol
-harga termasuk kos pos-



===============================
NAK ORDER :)0126495166 / 0183689256 SOPHIE
~~STRICTLY FOR SERIOUS BUYER ONLY ~~
===============================

No comments:

Post a Comment

Cara Disable Right Click Pada Blogspot