>

GAMBAR PROMOSI 2

 photo 1-1.jpg photo 12512649_1545877815709175_6504048657598484950_n.jpg photo 1 4.jpg photo 13076805_1545625955734361_1632271933684645325_n - Copy.jpg photo 3_1.jpg photo hot-selling-New-professional-Dental-Tooth-Teeth-Orthodontic-Appliance-Trainer-Alignment-Braces-Mouthpieces-.jpg photo 12745784_851448558297287_6519946498893359731_n.jpg photo 1_6.png photo 0.png photo 0.jpg photo 1_5.png photo toner daki 5.jpg photo 10858088_1526091751011140_6111869134799951309_n.jpg photo 0-2.png photo Slide133-monomola lips color.png photo 0-1.jpg photo 0-3.png

Cara Disable Highlight Pada Blogspot Html



FENOMENA! AURA WHITE GLUTA COLLAGEN 900,000MG
★★NEW AURAWHITE 900000MG ! LAGI POWER !★★
X-TRA POWER! 5X STEMCELL!!





*MINUMAN KOLAGEN TERBAIK 2013*

UNTUK KULIT KENDUR, KUSAM, KULIT TIDAK SEKATA,TIDAK BERMAYA, JERAWAT, MALASMA, PIGMENTASI, PARUT, JERAGAT, KULIT GELAP DAN EKZEMA.


 AURA WHITE 900,000mg
-dengan 5x stem cell, formula yang diperbaharui untuk kesan yang lebih efektif dan cepat-

Produk minuman pencerahan kulit yang harus dicuba, menghapuskan kekusaman, mengembalikan keserian dan kelembutan kulit secara keseluruhan. Satu2 nya produk keluaran Malaysia yang menggunakan teknologi stem sel hasil gabungan 5 jenis tumbuhan/buah - tomato, epal dan roselle serta ditambah benefit kehebatan lain, L-glutathione dan kolagen ikan talapia!

Dengan ramuan berkualiti premium yaang diadun bersama bahan semulajadi terbaik seperti lemon, turnip, strawberi, maquiberry, betik, sarang burung, astaxanthin dan pinebark, pastinya gabungan mantap yang memberikan 3 kali kuasa pencerahan kulit malah berupaya merangsang penjanaan sel2 kulit baru serta memperbaiki tekstur kulit agar lebih halus, lembut dan sekata hanya dalam 14 HARI !!

 Aura White GlutaCollagen 900000mg - Rahsia Kulit Cantik Berseri Tanpa Jeragat.
**PILIHAN TERBAIK MENGGANTIKAN SUNTIKAN & RAWATAN LASER.**
MINUMAN KOLAGEN TERBAIK 2013    FENOMENA LUAR BIASA !!


KEISTIMEWAAN AURA WHITE GLUTA COLLAGEN 900,000MG
* 50% pencerahan ketara dalam masa hanya 1-2
* memulihkan kulit rosak, berparut, kusam dan bermasalah
* menjadikan kulit lebih anjal dan elastik serta lembab
* mengurangi kedutan dan garis2 halus
* mengecilkan pori2 kulit
* menguat dan mencantikkan kuku dan rambut
* meningkatkan sistem imunisasi badan
* mengurangi radikal bebas dan toksin di dalam badan
* mengatasi masalah jerawat dan jeragat
* mengurangi sakit radang/sendi
* mengandungi prebiotik dan 3 kali stem sel
* sesuai untuk ibu hamil dan menyusui bayi
* membekalkan tenaga optimum sepanjang hari
* mengurangi kolesterol
* menghapuskan parut, tumit merekah dan selulit
* meningkatkan kualiti tidur
* sesuai untuk lelaki dan wanita



FORMULA LENGKAP
Diperkaya dengan antioksidan yang sangat tinggi membantu melambatkan penuaan kulit. Ia membantu menyerlahkan kecantikan kulit, mengurangkan radang serta berupaya memulihkan sel tisu.

RASA YANG LAZAT
Berperisa lemon berry bukan sahaja enak diminum tetapi membekalkan
khasiat yang tinggi untuk mengekalkan kecantikan dan kesihatan dalam satu masa.

TANPA BAHAN TAMBAHAN
100 % semulajadi dan selamat ,tiada tambahan gula, bahan pengawet, pewarna atau perisa tiruan. Bebas hormon,steroid dan bahan kimia oleh SGS.
 

 CARA PENGAMBILAN:
1) Masukkan 2 scoop ke dalam shaker dan goncang.
2) Bancuh menggunakan air mineral /air bersih biasa.. Tidak digalakkan menggunakan air panas kerana dikhuatiri zat-zat aktif akan mati dan hilang
3) Jauhi minum / makan dari sumber yang mengandungi kafein seperti kopi, teh dan sebagainya kerana kajian menunjukkan kafein mampu menghilangkan zat aktif dan tidak baik untuk kecantikan kulit.
4) WAJIB minum air masak / mineral /air bersih sekurang-kurangnya 3-5 liter sehari untuk kadar serapan yang cepat dan kesan yang pantas.
5) Cara yang sesuai untuk pengambilan AURA WHITE adalah semasa perut kosong. Di sarankan ambil pada waktu pagi (2 jam sebelum sarapan) dan malam sebelum tidur (2 jam selepas makan malam)

  DIIKTIRAF: GMP MANUFACTURING,KKM,HALAL,HACCP buatan malaysia
sesuai untuk ibu mengandung (4bulan ke atas) & menyusu badan tanpa sebarang kesan sampingan

Beberapa persoalan yang sering ditanya pengguna:

a). 1 jar tahan brapa lama?
- Bergantung cara pengambilan. Jika sekali sehari, tahan 2 bulan. Tapi permulaan amal, di sarankan minum lah 2 kali sehari, pagi dan malam. Jadi ia tahan untuk sebulan.. Nak kesan bagus dan cepat kan, jadi minum banyak2 sikit..hehe.. (air bersih juga minum secukup nya ye..)

b). Rasa ia macam mana ye?
- Rasa manis2 anggur..:) sedap.. kena cuba sendiri, baru tau..

c). Jar tu plastik ke tin? Kang berkarat lak, bahaya tu..
- Bekas plastik yang cantik, macam tupperware.. Dah habis isi nanti boleh gantikan dengan biskut..hehe..

d). Alahan seafood/resdung boleh ambil?
- Boleh. Kolagen ia dari sumber akuatik - ikan talapia, tiada unsur marin. Bahan2 lain dari ekstrak buah juga sarang burung.. sangat bagus untuk kesihatan dalaman selain untuk mencantikkan kulit..

e). Jika ada penyakit kronik seperti darah tinggi, kencing manis atau jantung boleh minum ke?
- Aura white selamat untuk semua. Ia minuman bernutrisi bebas gula dan pengawet. Jika makan ubat, jarakkan masa pengambilan. Jika bimbang berlakunya tindakbalas yang teruk, cuba minum dengan dos yang sedikit dulu, setengah scoop..

f). Berapa lama nak nampak halus, cerah, gebu ni?
- Jika konsisten 2 kali sehari, jaga pemakanan dan badan sihat, tentunya kesan terserlah pada kulit dalam tempoh 2 minggu sahaja!!

g). Jika berhentikan pengambilan kulit jadi kusam semula ke?
- Badan kita ni terdedah dengan radikal bebas setiap hari.. proses penuaan juga berlaku setiap saat. Beza nya jika kita mengambil nutrisi yang cukup, proses itu semua dapat dilambatkan.. Dan Aura White salah satu pilihan minuman tambahan yang sangat bagus, sebahagian dari cara anda untuk lebih muda dari usia.. Contoh mudah, kita nak bersih dan segar mestilah mandi setiap hari.. Apa jadi jika sehari tak mandi atau seminggu, apa lagi jika sebulan tak mandi? huhu..



NAK ORDER?
READY STOK !!

HARGA SEBENAR :RM150(S), RM160(S/S)

HARGA KAMI YG BEST !!
RM120(S), RM130(S/S)
PERCUMA!! SHAKER + AURA SERUM

900,000gm/jar (concentrated)
POSTAGE PERCUMA

===============================
NAK ORDER :)0126495166 / 0183689256 SOPHIE
~~STRICTLY FOR SERIOUS BUYER ONLY ~~
===============================

Cara Disable Right Click Pada Blogspot

promosi

 photo Monomola-Lip-Tattoo.jpg photo pobling pore sonic cleanser wajah cerah bersih.jpg